Een SUP les boeken zelf of met een groep

Stand Up Paddle is allesbehalve een eenzijdige sport! We nemen graag de tijd om je de basis te leren, maar je kan net zo goed kiezen om het SUP board eens op een heel andere manier te gebruiken. Zoals een ontspannend lesje SUPBALANCE, met yoga en pilates oefeningen of een lesje SUPFITNESS, met een full body workout! Of ga je mee op een toertje doorheen het Amsterdamse Bos?  Je kan deze lessen privé of met een groep boeken op een moment waarop het jou / jullie past. Kies uit één van de lessen hieronder.

Of sluit aan bij één van de lessen die we plannen, kijk even op facebook voor de agenda of hier.

Boek nu
Stand up paddelen is niet moeilijk, wel ontzettend leuk! Hoe je peddel vasthouden? Wat is de meest stabiele houding? Hoe voorwaarts, achterwaarts en zijwaarts bewegen, draaien en stoppen? We nemen graag even de tijd om het je simpel en duidelijk uit te leggen… op het water, want dat is net het bijzondere van SUP: je beweegt je vrij en heerlijk over het water!

Stand Up Paddelen heb je snel onder de knie. Het vergt een stukje stabiliteit en het is kwestie van je peddel door het water te bewegen, dan ga je wel vooruit. Wil je sneller tempo maken, minder zure spieren na je workout en de juiste spieren trainen? We geven je graag enkele tips en oefeningen waarmee je jouw techniek kan verbeteren en nog meer uit je SUP workout kan halen.

Doe wat eten en drinken in een tasje, neem je slippers mee en smeer even goed met zonnecrème. Dan zijn we bijna klaar voor een mooi rondje suppen. Nog net even een board in het water gooien en we kunnen gaan. We zorgen voor begeleiding op het water, leggen uit hoe je makkelijk je SUP uit het water kan trekken en iets verder er weer in kan gooien en met z’n allen gaan we genieten van een wisselend landschap!

Een full body workout op een SUP board. Benen, billen, buik, armen, schouders, rug… we zorgen dat alle spieren getraind worden. Op een leuk muziekje, buiten op het water en met een beetje tempo, zodat we voelen dat we aan het sporten zijn! Je lichaam strak trainen, je conditie verbeteren en intussen genieten van de buitenlucht. En net even anders dan anders!

De next level bootcamp: hartslag omhoog halen tijdens het suppen, dan de boards aan de kant en enkele pittige bootcamp oefeningen aan land en weer snel het water op. Ook tijdens het suppen op water wagen we ons aan enkele burpees, planken of opdrukken, want dat kan ook prima op ons SUP board.

Geniet van een heerlijke combinatie van yoga en pilates maar dan wel op een yoga SUP board. Stretch oefeningen voor je flexibiliteit en lenigheid. Balans en kracht oefeningen voor een sterker lichaam, met strakke spieren. Alles op een rustig muziekje, op het water en met de natuur dichtbij, voor een ontspannen geest. Body & mind… sterk en ontspannen!